Urk

Det blir ännu ett sjuk-inlägg från mig. Jag känner mig inte alls speciellt piggare insåg jag när jag slutade ta dubbla värktabletter. Feber och ont fortfarande. Halsen ser lika hemsk ut. Jag har ingen ork.

Idag är det sista april. Det blir inget firande för min del iallafall. Får se om jag orkar gå med familjen en kort sväng till brasan. Det hör ju liksom till. Kanske om jag vilar under dagen. Fy vad dett är trist!
Jag har iallafall sjukskrivit mig veckan ut så jag inte ska känna stressen över om jag orkar jobba helgen eller inte. 13 timmar per dag 2 dagar i rad är nog mer än vad jag fixar. Så nu tog jag beslutet. Jag håller mig hemma och blir frisk i lugn och ro. Hoppas jag. För inte kan man ha ont i halsen hur länge som helst? Visst går det väl över på en vecka iallafall? Säg att det gör det! Och orken kommer väl? Visst gör den?

/Milla, trött och skeptisk

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch vad jobbigt Milla. Jag har inte kikat här på ett par dagar, men såg på msn att du var sjuk. Hoppas att du snart piggnar till! Ha en mysig Valborgsmässoafton och hoppas att du orkar vara med en liten stund i alla fall. Kram!

Postat av: monica

Låter inge vidare din stackare...hoppas det vänder snabbt! Krya på dig!

*kram*

2008-04-30 @ 14:07:49
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Mia

Klokt beslut! Ofta lyssnar man inte tillräckligt på kroppen och går och jobbar för tidigt. Det kan straffa sig.

Krya på dig!

2008-04-30 @ 23:15:22
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Ann-Marie

Vad trist att behöva ha on t än, men bord einte penicillinet tagit bort det onda???! Kanske du behöver starkare dos?

Hoppas verkligen att det vänder snart!!!
Krya-på-dej-kramar
Ann-Marie

2008-05-01 @ 11:51:28
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback