Regn, träning och jobbdags

Jisses vad det har regnat (och regnar). Det finns liksom inget slut. Snacka om kontrast till det fina vädret vi haft nyligen. Jag är sååå glad att vi fick ett par veckor med kalasväder. Det behövde vi.
Idag har jag lämnat barn på dagis och fritids för idag är min semester officiellt slut. Faaast jag jobbar idag och imorrn sen ledig tills på måndag. *skönt*.

Jag har faktiskt varit på gymet idag *stolt*. Jag har inte hittat dit på evigheter och det var inte alls så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Faktiskt var det riktigt skönt! Jag ska verkligen försöka få rutin på träningen nu under hösten. Min rygg behöver styrketräna. Promenaderna har jag hållt igång hyfsat iallafall och det ska bli en bättring där med.

Jag scrappade en LO för ett par veckor sen för Joggemia hade en härlig skissutmnaing i sin blogg. Så här se min LO ut.


Nu ska jag göra mig redo för jobbet. Hoppas ni får en bra dag/kväll och tack för alla grattisönskningar! *glad*

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, regnet det bara öser ner. Synd när jag har en massa tvätt efter resan. Skönt för att man då kan pyssla med "gott samvete". =) Tack igen för att du ville vara med i min tävling. Hoppas du vill hoppa på nästa också!



Kram!

Postat av: Morfen

Snygg layout, gillar upplägget och färgerna massor. Kram!

2008-08-07 @ 10:15:24
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Mette

Vilken fin layout!

Det enda som är bra med regnet är att man kan sitta inne och scrappa med gott samvete! Eller hur? :)

2008-08-08 @ 09:45:41
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: mariem

åh vilken snygg layout!

2008-08-15 @ 21:18:21
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback