Ja, ser det snöaaar...

Hihi! Idag har det kommit snö! Ganska mycket. Jag och barnen (C fick en kompis med hem) har varit ute och åkt pulka och haft snöbollskrig :). Riktigt skoj faktiskt. Fast killarna skrattade åt mig när jag åkte stjärtlapp, hahaha. Jag såg säkert rätt roligt ut men jag är GLAD att jag har barnasinnet i behåll ;)
Här är lite fler kort jag har gjort.

Stämplar från Magnolia. Färglagt med Tildapennor.


Stämplar från Magnolia. färglagt med akvarell på kaka.


Stämpel Panduro. Textstämpel Magnolia. Färglagt med akvarell på kaka. De röda blommorna är stämplade med Forma Hantverks underbara jultextruta.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Vi gick upp kl. 6 i morse och var på A:s dagis 6:45 för luciafirande. Sååå söta!! Underbaraste lucia-manda läste vers och var superduktig. Hon såg så stolt ut där hon stod i sin vita luciadress med kronan på huvudet. Jag blev så rörd! Sista luciafirandet på dagis. Lite vemodigt. C har ju gått på samma avdelning så det har ju blivit några år. *Sentimental*
Nåja, hur som helst blir det nog en TV-kväll ikväll. 20:00 är det "Du är vad du äter" på 3:an och 21:00 är det "Criminal Minds" på Kanal 5.
Förresten har jag inte hunnit klart med julklapparna... har 4 kvar. Det är nära nu ;)

/Milla

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh vad jag hade velat vara med och tittat på sötaste Manda. Är säker på att tårar av stolthet runnit nerför mormors kinder!

Postat av: Spooky

Fin fina kort..måste nog norpa några från dig jag har bara gjort 3... Är säker på att Manda var finaste lucian med :)

2008-12-11 @ 22:18:53
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Mia

Jättefina kort! Snö?! Snö finns nästan bara i drömmarna nuförtiden....jag vill också ha!! Men det är väl "straffet" för att man bor så långt söderut! =) Fyra julklappar kvar? Jag har inte köpt en enda än! =)



Kram!

2008-12-13 @ 23:38:12
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback