Onsdag idag

Idag har jag haft fullt upp med julfix. Klappar och pyssel har stått på schemat. Bäst var besöket på sonens skola ikväll där det bjöds på fika och pyssel. Kanontrevligt! Vi skapade smällkarameller, stjärnor, granar och hjärtan. Bilder kan dyka upp när ljuset tillåter. Imorgon står städning på agendan. Och slå in julklappar. Jag vill helst passa på när barnen inte är hemma för annars kommer de tassande minsann *s*. Granen ska upp imorgon också men den ska inte kläs ännu.
Här är ännu ett julkort.


Kommentarer
Postat av: Spooky

Fin fint julkort - me like :)

Du är ambitiöst duktig..fått in lite pengar idag så imorgon kanske det kan bli julklappsköp :) och julmatsköp :)

kram kram

Postat av: Berith

Pyssellampan brinner ser jag! Tjusigt!!

2008-12-18 @ 20:46:06
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kanonfint kort! Den där jultagen är faktiskt en av få stämplar från M som jag är riktigt sugen på...!

2008-12-18 @ 22:00:13
URL: http://wih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback