Önskelistor till tomten...

Kära tomten, jag har varit väldigt snäll och skötsam i år. Jag kan väl få lite julklappar! Jag är så barnsligt förtjust i paket och överaskningar!
(Dessa listor är mest till som en kom-i-håg-lista till mig, samt en hjälp till släkten ;)

Jag önskar mig:
ProMarkers!!
Fernstans
Punchinella
Stämplar från Tingtura (Journaling, Urban, Filiona och Maja)
Mönstrade papper i starka färger
"Juletid" från Maja Design
Tiny Alpha - dessa snygga små bokstavsstickers
Journalingrutor/tags - finns sååå många fina!
Thickers (kan man tröttna?)
Stämplar från "Sarah Kay" "Whiff of Joy" och "Stämpelboden"
Blommor i brunt och beige
Papper - Fancy Pants "The daily Grind"
dekorationer... av alla de slag...
Album 12"x12"

+ lite icke scrapsaker:
Nya träslevar till köket
Konstgjorda gröna växter
stora vaser (till blombuketter)
underkläder
Nikon D90 (önska kan man ju *s* )
Macro-objektiv
Nya huvudkuddar till sängen
Platt-tv till sovrummet (som sagt... önska kostar inget)
Sällskapsspel
Lips till Xbox 360


Amandas önskelista:
Barbie-hus
Barbie och Teresa från Diamond Castle (dockorna)
Snygga långärmade tröjor (strl 122)
Snygga strumpbyxor (allt måste vara snyggt ;) )
Adapter till Lundby dockhuset
Lampor och gardiner till Lundby
Prinsessklänningar (Askungen)
Pussel, spel och böcker
Microfon på stativ med ljudeffekter, ex. handklapp
DVD Tingeling

Colins önskelista:
Lego Starwars-lego:
ex: Republic Attack Gunship (799 på Barnens Hus) (899:- På Lekia) (art.nr7676)
MagnaGuard Starfighter (7673)
AT-TE Walker (7675)
AT-AP Walker (7671)
Rogue Shadow (7672)
mfl (helst från Clone Wars)

Star Wars The Force Unleashed till Xbox 360 (Hmmm det är från 12 år...)
Lego Batman till xbox 360
Spel (riktiga sällskapsspel)

DVD:
Star Wars The Clone Wars (release 10/12)


Jaaa... det finns ju lite att välja på *s*. Nu är vi inte såna att vi köper mängder till jul men jag gillar att det finns ett urval av önskningar så det blir en överraskning vad man har turen att få.

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, vilken önskelista! Jag är säker på att ni varit så pass snälla i år att tomten kommer med många av dem! =)



Kram!

Postat av: Berith

Oj oj oj, det var ingen dålig önskelista!! Hoppas något går i uppfyllelse!

2008-12-04 @ 22:13:05
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback