VAB och 11 timmars sömn

Igår fick jag hämta Manda med magont. Det blev inget värre med magen men hon är så rosslig och hostig så hon får vara hemma idag och vila.
Jag var galet trött igår kväll och la mig redan 21 med planen att titta på CSI. Jag somnade innan det var slut kan jag säga. Sen vaknade jag när Amanda kom in vid 9-tiden i morse... jag har sovit typ 11 timmar. Jag var nog rätt trött :)

Nu sitter jag med en kopp kaffe och skriver adresser på kuvert. Jag behöver sno ihop ett par kort till för jag hade sålt fler än jag först trodde. Eller så är jag bara kass på att räkna ;) Hur som helst fattas 3 kort så de ska göras idag för idag är sista dagen att posta med julfrimärken. Bråttom bråttom. Sen ska jag jobba ikväll 18-21:45. Skönt att man inte behöver vara borta hela passet alla gånger :)

Här är mina senaste DT-lo:er för
Forma Hantverk.




Förresten så har Forma Hantverk superfina startpaket till både stämplare och scrappare. Så ska du börja skapa är mitt tips att handla ett sånt paket!

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

sådär nu är man hemma fråns storstan igen och internet fungerar äntligen :) hoppas allt är bra med dig! så söta bilder

Postat av: Mia

Superduperfina alster! Vilken tur att det inte bidde något av magen. Min son fick magsjukan i går efter skolan...hoppas bara att vi andra klarar oss! Tack för gratulationen!



Kram!

2008-12-16 @ 12:22:43
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Pillan/Pernilla

Jättefina LOs!! Jag har länkat till din blogg i mitt senaste inlägg, hoppas det är ok?

2008-12-16 @ 15:18:30
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Berith

Jättefina LO's som vanligt! Du blir bara bättre o bättre

2008-12-17 @ 17:38:20
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback