Vetgirig

Vår son är så otroligt vetgirig, frågorna avlöser varandra dagarna i ända. En morgon kom han upp, gnuggade sig i ögonen, tittade på sin pappa och sa:
-Pappa, vet du hur många sockerbitar det är i smaksatt fil?

Det är vår son det. Nyfiken och medveten. Han hade sett ett program om kost på tv. Han vet hur man bör äta, vad som inte är så bra osv. Han VILL veta och ha koll.

Idag är det fredag och då brukar vi ha lite fredagsmys. Det blir nog popcorn ikväll. Det är inte nyttigt för kroppen men mumma för själen *s*. Sånt är också viktigt :)

Idag är jag ledig. Jag har en del att fixa men ska ta mig tid att scrappa också. Det är lite måsten i helgen också. C har innebandycup på söndag och jag behöver göra ett ryck med hemmet. Det har liksom grott igen lite... Varför är det så tråkigt att städa? Det skulle ju vara väldigt praktiskt om det var kuuuuul....

Nåja, lite glögg och pepparkakor som belöning får bli min morot. Och mera scraptid ;)

Trevlig Fredag!!

Kommentarer
Postat av: Morfen

Det låter tokmysigt med lite fredagsmys, särskilt glögg & scrap! :) Kram & trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback