Falsk krupp

Finaste Colin är sjuk. Igår kväll fick han feber (förkyld) och tidigt i morse vaknade han med krupp. Stackars lille skrutt! Han fick ju nästan panik eftersom han inte fick luft. Bästaste pappa satt med honom tills det släppte och nu, efter alvedon och diverse annat så är han med i matchen igen. Liggandes i sin säng, rosig om kinderna. Lille sötisen. Manda ligger strax intill och övervakar *ler*. Hon är så söt och tar hand om alla som är sjuka.

Själv sitter jag med morgonkaffet och laddar för 13 timmar på jobbet.  Imorgon är jag ledig så då hoppas jag hinna färdigt 2 LO:er jag håller på med. Colin och Mandisen får pyssla heeela dagen med mamma imorrn ;-)
På återseende!

/Milla, trött idag


Kommentarer
Postat av: Mia

Stackarn...krupp kan inte var kul! Hoppas han piggnar till snabbt, och att du får sova ut inatt så det blir en bra pysseldag imorgon!

Kram!

Postat av: Berith

Krama lille godingen från mig!
Nu bär det av till det stora landet i väster. Kommer definitivt att sakna er alla!
Kramisar/Mamma

2008-02-24 @ 20:22:09
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback