Måndag

Helgen på jobbet har varit kanonbra! Det har gått i ett men det har känts bra. Trött är jag ju förstås men eftersom vi haft mer att göra har helgen gått fort. Jag har hunnit med lite extra också, precis som jag planerat. Roligt.
Dessvärre har jag åkt på en förkylning. Ont i halsen, hostar och snorig. Det ena efter det andra *s*. Nåja, jag kommer vara frisk som en nötkärna till sommaren! *tro*

Idag börjar jag 15 så innan dess ska jag slappa lite, handla och ta en stooor bloggrunda! Jag har lite pyssel på gång också, får se om jag hinner med det idag.
Mina hÄnglar kom i förra veckan *love* men då gjorde jag den hemska upptäckten att mitt EZ-foam är slut!! Jag kan inte stämpla med dom... Liiite dålig planering kan man säga. Ska försöka få tag på ett ark nu i veckan. Jag är ledig tors-sön så då SKA jag ha lite pysseltid minsann!!

/Milla, lätt förvirrad

Kommentarer
Postat av: Berith

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får vara friska nu!! Det får faktiskt räcka med sjukdomar...
Sänder styrkekramar *kram*

Postat av: Mia

Näää, vad trist! Jag vet precis vad ni går igenom nu...inte längesen vi hade det så. Tack och lov så går det över. Ja, du får se till att skaffa EZ så du kan göra några fina hÄnglar-kort att visa upp. =)

Kram!

2008-02-11 @ 19:13:57
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Näää, vad trist! Jag vet precis vad ni går igenom nu...inte längesen vi hade det så. Tack och lov så går det över. Ja, du får se till att skaffa EZ så du kan göra några fina hÄnglar-kort att visa upp. =)

Kram!

2008-02-11 @ 19:14:21
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback