Ny vecka och nya kort

Tjohej! Ny vecka igen! Vart tar dagarna vägen. Just nu bara rusar dom fram känns det som.
Amanda fick magsjuka natten till fredag och fyy tusan så dålig hon var!! Hon kräktes i 12 timmar... kraken! Sen vände det iallafall och nu är hon med i matchen igen. Hoppas bara det är samma bacill som jag och C redan haft.
Lite pysseltid har det blivit i helgen eftersom vi mest hållt oss hemma. Jag och C har byggt ihop alla hans lego-byggsatser. Skoj, skoj! Sen har faktiskt jag fått några stunder i pysselrummet också och knåpat ihop 3 kort. 2 kan jag visa här.

Här är ett kort utan titel. Det kan vara bra att ha. Stämpeln är en av de nya hÄnglarna. Jag valde att ta upp det turkosa i det mönstrade papperet (syns mer på riktigt) . Kul med lite annorlunda färgkombination.
image456

Här är ett grattiskort tänkt till en yngre kille. Planen är att skriva namn och datum i de små tagsen som hänger ner från blomman. Stämpeln är en hÄngel från sommaren 2007.
image457

Tack till er som tittar in här i min blogg. Det är så roligt att läsa era kommentarer och få veta att ni inspireras!!
Det gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: Penni

Åh! jättehärliga kort! Jag som älskar turkos! jag är såld :) hihi

Kram!

2008-02-18 @ 10:08:09
Postat av: Mia

Najsiga kort! Superläckert med det skarpa turkosa... Hoppas ni inte blir mer sjuka nu. Det räcker både hos er och oss nu.

Kram!

Postat av: Berith

Åh så läckra kort!
Jag ääälskar turkos

2008-02-18 @ 12:53:43
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Ana

Your cards are great! Cute and sweet!

2008-02-18 @ 18:12:53
URL: http://anabaird.blogspot.com
Postat av: Marie

oh vilka fina kort!

2008-02-18 @ 19:29:39
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback