10 januari

Igår fyllde min lillasyster L år så jag bjöd hit henne på kvällsmat ochatt umgås. Supermysigt var det! Hon ska ju bjuda på fika i helgen men vi ska ju åka till våra goa vänner i Dalarna då så vi kan ju inte komma. Tack gumman för en myyysig kväll!! *kram*.

Som sagt, imorgon styr vi kosan till Dalarna (myyyys) så här förblir tomt på trevliga uppdateringar till nästa vecka nån gång... Inget pysslat...*suck* Jag kanske skulle ta och införskaffa något nytt och se om inspirationen vill komma då *tihi* Jag vet minsann att det finns en liten scrapbutik dit vi ska så kaaanske kan jag övertala M att valla dit mig *blinkar och ler*. Nån liten ny stämpel eller några trevliga dekorationer har man väl alltid råd med *ser övertygande ut*.

Nåja, trevlig helg och förlåt mina tråkiga uppdateringar utan något som helst inspirerande innehåll. Jag ska snart skärpa mig! *Jagar vidare efter inspiration*.

Kommentarer
Postat av: Helena

Trevlig resa!!
Hälsningar
Helena

Postat av: Mia

Det finns inget så bra botemedel mot idétorka som lite shopping! Det kan göra underverk.... Trevlig resa!

Kram Mia

2008-01-11 @ 18:17:00
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Berith

Hoppas du hittar något mysigt som jag kanske kan få låna. *ler sött*
Kram/Berith

2008-01-12 @ 22:41:57
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback