Jobbhelg

Attans vilket blåsväder det är! Vindarna är verkligen bitande kalla. Jag jobbar hela helgen så jag är ju inte ute så mycket men jag har minsann hunnit känna på dom ändå. Brrr.
Här är det snö iallafall och det är ju roligt. Familjen har varit i lilla pulkabacken idag igen (utan mig). Vi har varit ute massor och njutit av snön sen den kom. Det är ju så roligt! Fast det gör inget om det slutar blåsa ;-)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova så jag är pigg imorgon. På återseende efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Berith

Håller med dig, inte roligt när blåsten går in till märg och ben!! I morse var det lite stökigt att komma till jobbet, det var inte plogat på våran lilla väg!!

Postat av: Jessica

Underbart att det äntligen kommit snö, men håller verkligen med om att det kunde sluta blåsa! Det blir så mycket kallare då.
Själv har jag inte hunnit åka pulka än, men har ridit ut och haft det mys i snön i alla fall!

2008-01-06 @ 21:24:34
URL: http://jessicaharaldsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback