Måndag 28 januari - lägesrapport

Vi har drabbats av förkylningsbaciller... det bränner i ögonen, svider i halsen och kliar i näsan.
Amanda uttryckte det då här:
"Mamma, jag har lite dåligt med luft" (Hon är täppt i näsan och lite rosslig)
Jag och Mandis är dom som känner av det än så länge. C och F mådde bra i morse men C har nyst endel i ett par dagar. Vi kurerar oss så gott det går!!

Träningen går bra. Jag gymar 2 ggr i veckan och kompletterar det med motionscyklande, promenader och min "Bodywork-dvd". Det har inte hänt så mycket med vikten (-1 kg) men jag märker förändring på kroppen och det är ju mitt huvudsakliga syfte. Bort med putande mage *hihi*. Konditionen har också blivit mycket bättre och därmed orken. Jag känner mig piggare (förutom just idag då ;-)

Jag jobbar hela den här veckan, har flera möten och annat inbokade så det blir ganska fullt upp. Jag är ledig nästa helg och det ser jag fram emot. Jag tänkte vi skulle hinna med lite här hemma då. Köket ska fixas lite med lampor och annat. A:s rum har jag grejat med sista veckan. Köpt ny matta, en hylla ovanför skrivbordet och en ny plansch till ramen. Det blev kanonfint!!

På tal om jobbet så har en ny brukare flyttat in nu i helgen, jätteskoj att det är fullt nu. Det är roligt och brukaren passar in så bra!!! *topp*

Nu ska jag pallra mig iväg på veckans första "möte" (ska följa en brukare) och sen vidare till jobbet... Slutar 20,45 ikväll.

Ha en bra vecka!!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Ha en bra vecka, hoppas det inte blir värre med din förkylning.

Postat av: Berith

Vi håller tummarna ang. förkylningar och andra otrevliga virus!!
kramisar/Berith

2008-01-29 @ 14:02:45
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Mia

Det låter inget vidare....hoppas förkylningarna går över snabbt som attan! Så himla duktig du är med motionen! Heja heja! Här går det också bra! Fortfarande motivationen på topp.

Krya-på-er-kramar!

2008-01-29 @ 18:16:35
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Ann-Marie

Usch då här håller vi på att bli friska från en envis förkylning, hoppas det inte blir mer nu!!!

Krya på dej!

2008-01-30 @ 09:10:15
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Mamma Millan

Hej där...var tvungen att
kika in...-du har ju sånt fint namn ju!!! Fin blogg med..mycket fina scrap tips till mg o barnen. hela köket ligger just nu fullt av papper , band m.m Får väl se vad jag kan få till...inte så haj på detta än...//Millan

2008-01-31 @ 11:32:46
URL: http://mamma-millan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback