Nytt år!

2007 är slut och 2008 har precis börjat.

Vi firade nyår själva för en gångs skull och det var jättemysigt. Vi lagade god mat och dukade fint med duk och dekorationer. Barnen älskade det! Sedan gick vi ut vid 12-slaget och skålade med alla grannar. Massor med fyrverkerier och glada människor!

Jag har inte gett något löfte eftersom jag inte är så mycket för sånt.
Däremot har jag börjat träna! Jag bröt trenden och startade innan det nya året, nämligen i torsdags. I söndags var jag på gymet för första gången på månader och det kändes underbart. Vi har köpt en motionscykel åt oss själva stället för julklapp så den har vi tränat flitigt på i en vecka nu. Vi behöver bättra på konditionen och gärna tappa något kilon också.

För övrigt har jag jobbat en del så det har inte blivit något nytt pysslat ännu. Det kommer.

Hur som helst så önskar jag er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Berith

En bra fortsättning på det nya året!
Motionscykeln är jättefin och bra, jag har provat den. Min kondition är urusel just nu :(

Postat av: Mickis

Ja, håller med dig....så skönt att fira ensamma ibland :) Vi var också ensamma hemma, bara vi fyra *mysigt* Käkade gott, tittade på tv, tittade på raketer och skålade (alla utom J, för då sov han som en stock *S*)

God fortsättning!!!! Kram Mickis

2008-01-02 @ 18:40:00
Postat av: Elin

Kul att se dina 10 finaste. Alla dina layouter är så fina, Milla! Snart dags för träff tycker jag! :)
Kram och ett gott nytt år önskar jag er!

2008-01-02 @ 19:42:50
URL: http://moe.sedlacek.se
Postat av: Mia

Låter som en lugn och skön nyårsafton....och vad duktiga ni är som tagit tag i motionen, INNAN nyår! Ska också ta tag i den biten nu till våren. Vi får helt enkelt peppa varandra!

Kram Mia

2008-01-02 @ 23:04:12
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: monica

Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året! Ser fram emot nya härligt inspirerande scrapalster ;-)
*kram*

2008-01-03 @ 21:45:53
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: Bettan

Gott Nytt År!
Oj, Oj vad mycket fina layouter du gjort. Vad glad jag är att jag tog kontakt med dig och att du förmedlade till din mamma.Vi två vet ju precis hur den andra känner det och kan trösta varandra.
Kram

2008-01-04 @ 22:00:18
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: gunilla/nilla

Tycker inte heller det är lönt med nyårslöften. Brukar aldrig hålla dom ändå;=)!!!
Själv ger jag mig på en liten GI-diet på måndag.
Ha en skön helg
/Gunilla

2008-01-05 @ 17:40:14
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback