High Chaparral

Vilket place! Vilken atmosfär! Vi hade hur kul som helst! Här kommer lite bilder.

Första dagen åkte vi med tåget. Vi stannade till på ett ställe och banditer klev på tåget på jakt efter värdesaker. Det var spännande på ett alldeles lagom, barnvänligt sätt. Sedan blev det skottlossning utanför och dom goda vann *fniss*



Sedan var vi och såg Vilda Västern-showen som var kanon! Vilka stunts och vilken action!
Här nedan utför en av stuntmännen ett fall från 12 meter!!



Jag och Amanda utanför ett av tälten i Indianbyn. Även där såg vi showen då Indianerna dansade några olika, traditionella danser. Pampigt!



Det fanns massor med saker för barnen. Bland annat dessa urcoola gungor.
Det fanns en liten stad i lagom skala för barnen där dom fick leka fritt. Här sitter Amanda i finkan...


Dag 2 såg vi Lucky Lukes show som också var kanonbra!
Lucky Luke fångar in bröderna Dalton.


Ett litet tivoli fanns också och där hoppade barnen "Bungy Jump". Det gillades.

Så, förstås.. Knallpulverpistoler! PANG!

Foto: © Milla

Imorgon kommer bilderna från Borås Djurpark.

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh vad jag blir glad att ni hade det bra! Det ser urkul ut och kanske jag kan följa med nästa år om ni åkr igen!?

Superfina kort!

Postat av: pillan

Vad mysigt ni har haft det! Mina pojkar skulle uppskatta High Chaparal, särskilt Alvin som ska bli Cowboy när han blir stor s



Kram!

2008-07-18 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback