Knasigt om mig

Utmaningen kommer från Helene
Jag har gjort den tidigare men jag kör igen ;-)


REGLER


Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...



Underliga / egendomliga saker om mig själv

1. Jag gillar INTE fötter. Svettiga fötter med tubsockor är rena skräcken!
2. Jag tycker det är gott att ha risgrynsgröt på limpmacka.
Hihi
3. Jag gråter nästan alltid när jag är riktigt arg.. (kan vara frustrerande som f-n)
4. Min käke knakar högljutt om jag gapar riktigt stort.
5. Jag har ett extremt bra minne för små (enligt min man) oviktiga saker och situationer 
Fniss fniss
6. Jag älskar att spela Lego Starwars på Xbox, gärna ihop med min son

Så... det var lite knasigheter om mig. Jag utmanar ingen särskild eftersom jag redan varit med i denna tidigare utan jag utmanar DIG om du vill! Skriv gärna en kommentar här om du nappar på utmaningen så jag får läsa om dina underligheter.


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen.

HA EN JÄÄÄÄTTE SKÖN SOMMAR !!

Vi syns sen.....

Kram!!

Postat av: Berith

Tihi, det där med fötter känner jag till.....

2008-07-02 @ 14:59:08
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Camilla Millas

Det här var en bra inspirationsblogg!!



Ha en skön semester



Kramar

2008-07-03 @ 15:23:04
URL: http://millaas.blogspot.com/
Postat av: Mia

Roligt att läsa lite "knasigheter" om dig! Jag vågar inte göra den utmaningen...folk skulle väl inte tro att jag är riktigt frisk. =) Vi var på High Chapparal när barnen var små och jag glömmer aldrig Noa när banditerna rusade in i tåget vi åkte. De ropade "Upp med händerna!" och vi gjorde ju givetvis som de sa. Kruxet var bara att Noa inte vågade ta ner händerna sedan....trots att banditerna var borta sedan länge. Stackars son, hoppas han inte fick några men av händelsen. =)



Kram!

2008-07-04 @ 20:36:16
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback