Semester

Nu har jag semester ända fram till 5 augusti! Åh vad lyxigt det känns.
Vi har inte några stora planer heller. Det vi ska göra är att åka till High Chaparall. Är det någon som har varit där? Tips?

Nu i veckan blir det slappartempo och i helgen ska vi kika på fina bilar för det är Power Meet här i stan. Dessutom fyller lillasyster 25 så det ska ju förstås firas!

Idag kommer Jonas (F:s barndomskompis), Maja och Rasmus och hälsar på oss. De stannar tills på fredag. Jätteskoj men synd att Marie jobbar och inte kunde följa med. Jag ska ut med några från jobbet ikväll så killarna får lite egen tid att umgås och kanske lira lite Xbox 360. Passar perfekt!

Nu ska jag scrappa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Saknar Er alla!!!!!!!! Jag vill oxå vara mä!!!!!!!! Puss och kramar i massor från en trött dalkulla med sin make på vift!!!

2008-07-02 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback