3 dagar

3 dagar och 3 arbetspass kvar till semester!! Nu har jag nedräkning.
Regnet öser ner idag och jag sitter och myser inomhus med min kaffekopp. Skönt! Familjen har redan semester så jag har ingen tid att passa förrän klockan 15 då jag börjar jobba. Precis vad jag behövde idag efter en jobbhelg.
Igår var vi ut till Ängsö slott med jobbet. Jättemysigt och underbart väder. Jag har ett bra jobb trots många kvällar och långa helgpass. Jag trivs. Speciellt såna stunder. Det är kvalitet.

/Milla

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Låter som det är bra med dej, här har vi börjat semestern redaqn och nu ska jag hämta paket Scrapsaker från Lifetime moments så nu har jag inte tid med det här surfandet längre... ler


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback