Ledig dag!

Idag har jag och C en ledig dag tillsammans. Vi började dagen med att slappa för C är lite seg idag efter en heldag i badhuset  med klassen igår. *s*.  De hade haft skoj iallafall.
Nu ska vi ta oss iväg och spela lite bangolf, äta lunch och köpa present till C:s kompis som har kalas i helgen.

Läkarbesöket igår gav inte mycket. Tydligen är det vätska i mitt öra.. men det kan man inte göra så mycket åt annat än det jag redan gör. Upplyftande... Nasonex och tryckutjämna massor  löd receptet. *suck* Jag hade ju hoppats på nåt mirakel ;-)
Nåja, det är som det är och det ska inte hindra oss från att ha en mysig dag tillsammans!!
Kramelikram

//Milla och C

Kommentarer
Postat av: Berith

Det är bara att kämpa på vännen, sänder styrkekramar till dig.

♥Kramelikram♥

Postat av: Ann-Marie

Vad jobbigt, hoppas det gett med sej lite!!!!



Kramizar Ann-Marie

2008-06-07 @ 09:03:40
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback