Solig lördag

Vilket kalasväder. Detta är ju sagolikt!
Igår firade vi nationaldagen med en heldag på Parken Zoo i eskilstuna. En underbar men varm dag. Barnen fick åkband och åkte karusell tills parken stängde *s*. Sååå roligt!!!
Kvällen avslutade vi med att umgås med trevliga grannar. Vi stupade i säng vid 23-tiden.

Idag jobbar jag. Lika varmt och härligt väder men jag är mestadels inomhus. Jag hade hellre legat på strandden med familjen men jobba måste man ju så jag är iallafall glad att jag har det jobbet jag har.
Vi håller oss i skuggan idag. Det fläktar lite emellanåt. Skönt!

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Berith

Det åskade,blixrade och regnade i morse när vi åkte till Ånnaboda. Efter en stund där började solen skina och vi har haft kanonväder=lite röd då då ;)

♥Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback