sol,sol soooool

Hur underbart är inte detta väder! Åh, vad jag älskar denna årstid.
Idag ska jag handla blommor och plantera på framsidan. sen ska jag jobba. Jag har tidig kväll och slutar 19:45 ikväll. Skönt!
Jag har lite kortbeställningar att göra och så tänkte jag att mina barns skol- och dagispersonal skulle få varsitt sommarkort. Så det kan ju tänkas att kvällen ägnas åt pyssel. Hoppas det för det kliar i fingrarna!

Tyvärr är locket för örat lika illa så imorgon ska jag till läkaren. Jag har verkligen provat allt (nässpray, nasonex, Rinexin, sinova, nässkölj mm)  så nu överlåter jag till expertisen att komma till botten med min snuva och framförallt locket.
Håll tummarna att dom kan hjälpa mig!

Nu är det bäst att sätta fart. Har ytterligare en del fix att ta tag i innan jobbet.
Ha en underbar dag i solen!! Glöm inte solskydd ;-)

Kommentarer
Postat av: C

Jag hoppas verkligen att läkaren kan hjälpa dig så du blir av med locket :)



Kram

2008-06-03 @ 10:30:32
Postat av: Berith

Hoppas innerligt att du kan få hjälp med ditt envisa lock!!!

kramas

Postat av: Mia

Nämen vad är det för skit du fått? Låter inget vidare. Förstår vad du pratar om när du snackar om kliande fingrar....det har jag jämt! =)



SOLiga kramar!

2008-06-03 @ 19:02:52
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback