Söndag och massor med pyssel

Jag har scrappat massor under helgen! Jag ska lägga upp under veckan som kommer så ni får se. Tills dess får ni se denna.. som jag gjorde efter en skiss men utan att läsa kraven *s*. Färgen skulle vara monokromatisk... missade det *tihi*
Nåja, vad gör välan det. Det blev ju en LO iallafall!
Och jag har använt enbart gamla papper och stickers!! *tjohoo*
image467

En uppdatering av sjukläget här hemma:
Jag är feberfri och mycket piggare fast väääldigt snorig fortfarande.
Colin är feberfri och spritter av energi men orken tar slut fort och han hostar fortfarande.
Amanda har feber sen natten till lördag och är rejält snorig.

Sååå summan av kardemumman... Vi blir hemma måndag iallafall, säkert tisdag med... *suck* Jag hoppas att Colin iallafall kan gå på tisdag, Amanda är mer tveksamt.
Vi kämpar på och är ganska positiva trots allt! Ingen mening att deppa ihop.

Kommentarer
Postat av: Mette

Skönt att ni börjar pigga på er!

Jättefin layout! Jag gillar den massor!

Kram
Mette

Postat av: Berith

Supersnygg LO! Gillar fargkombinationen.

2008-03-03 @ 00:26:31
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Helena

Helt underbara LO:s Jag gillar verkligen din stil.
Synd att du inte kom i helgen , men så är det. Nu ligger jag sjuk,suck!
Ha det gott
Hälsa din mamma
Kram
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback