1 maj

Tänk att det är maj redan!
Valborg blev trevlig. Vi hade ett par vänner här, åt lite mat och promenerade upp till brasan med barnen. Det var precis vad jag orkade med.

Idag har jag scrappat en LO och 2 kort. Min urgulliga mamma var här med en jättefin RAK, det var en blandning fina scrapsaker som hon plockat ihop till mig. Så inspirerande att skapa med saker någon annan valt. Tack käraste mamma! Sååå gulligt av dig, jag blev sååå glad!!

A har idag fått för sig att hon ska cykla utan stödhjul men med en mamma som inte orkar springa med var det dömt att misslyckas. Jag ska se om jag kan ta mig iväg och köpa en stång att hålla i nån dag framöver. Det skulle ju underlätta lite. För så klart hon ska få träna nu när hon vill!

För övrigt har dagen rullat på. Jag har vilat, scrappat och tvättat lite. F har jagat grejer till köket och ack så tjusigt det blir! Bildbevis kommer nån dag. Han är en händig man min make.

Tyvärr är halsen fortfarande inte bättre så det lutar ju åt att det är virusorsakad halsfluss trots allt. I det här läget hade jag önskat att det var bakterie för då hade det säkert varit bättre av antibiotikan vid det här laget. Nu är det bara att bita ihop. Halsen är fortfarande lika infekterad och svullen som i söndags. Det är jobbigt som f-n, jag erkänner.

Nog om det, inget jag kan påverka iallafall. Nu ska jag sooova.
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Berith

Vad roligt att RAKEN kom till användning! Men fy så tråkigt att du inte kan få känna dig bättre. Att det ska behöva ta sån tid!!
Styrkekramar i massor till dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback