Ledig måndag

Idag har jag och barnen varit på Djäkneberget och njutit av det fina vårvädret. Barnen har klättrat på stenar och hällar samt busat på lekplatsen. Myspysigt! Vi åt varsin mumsig glass också förstås.
Så här högt klättrade mina små våghalsar....
image533
Sen när vi kom hem så tränade Amanda på att cykla utan stödhjul och idag har det lossnat helt för henne. Ikväll tog jag bort stången vi haft monterad baktill och det var inga problem. Hon cyklar på och kan starta utan hjälp också nu. Jätteroligt! Hon var ju lite rädd först men det har släppt helt idag. Men hon får ha den lilla 12" cykeln ett tag till innan hon får prova på 16". Det är ju iallafall liiite kortare bit ner till backen nu ;-)

Själv mår jag riktigt bra. Jag har kommit igång med promenerandet igen sen i helgen och imorgon är sista dagen på antibiotikan. Helt frisk är jag inte men jag klagar absolut inte längre *s*. Ge mig en vecka till så ska alla spår av halsfluss vara borta minsann!!

En ny LO ligger och väntar i scraprummet och den kommer upp i bloggen imorgon tror jag. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Berith

Så himla roligt att du blivit bättre. kom att tänka på min egen barndom när jag ser barnbarnen däruppe på berget. Har tillbringat många barndomstimmar med att klättra i dessa berg...oövervinnerlig som man var..*ler*

Postat av: Mia

Vad härligt det ser ut! Skönt med ledig dag när vädret är så här underbart. Skönt att du mår bättre också!

Kram!

2008-05-05 @ 22:21:29
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Elin

Härligt att höra att du mår bättre nu! Vad ni hittar på en massa mysigt om dagarna när du är ledig. Det var längesen jag var på Djäkneberget. Och duktiga Amanda som cyklar utan stödhjul nu. Albin vågar inte ta bort dem, men han är lite försiktig av sig.

2008-05-07 @ 08:32:08
URL: http://nyahuset.wordpress.com
Postat av: Ann-Marie

Vad skönt att du mår bättre och att det går bra för Amanda med cyklandet...Jozzan var väldigt svullen i halsen, men det beror på allergi, så fr o m idag så var vi till Dr och nu är det pulmicort och bricanyl (astmaprobelm) som gäller då hon varit tungandad ett par veckor nu, så nu får vi se om hon blir bättre...

2008-05-07 @ 21:57:30
URL: http://jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback