Motionera mera...

Idag har jag verkligen rört på mig. Först cyklade jag en runda på 6,5 km, sen storhandlade jag på Ica Maxi. Strax efter det var jag och syrran i spåret och gick 5 km. Idag gick vi på 43 minuter och det tycker jag vi gjorde rikitgt bra! *nöjd*. Inte ens mördarbacken tog musten ur oss helt!!
Nu har jag en stund av lugn och ro innan barnen ska hämtas. C ska ha en kompis med hem idag. Skoj!

Den här LO gjorde jag för några dagar sedan men har inte kommit mig för att fota den. Samma tema fortfarande. Nu har jag dock slut på den cardstocken så fler ska inhandlas innan jag kan fortsätta.
Underbara Astrid Lindgrens Värld! Så fantastiskt mysigt det är där.

Kommentarer
Postat av: Mia

Snygg! Gillar att du målat med färg och sedan skrivit på! Så himla duktig du är med motionen! Eftersom jag städat idag tog jag inte min morgonpromenad...tänkte ge mig ut om en timme i stället (hoppas de mörka molnen försvinner tills dess bara).



Kram!

2008-05-21 @ 13:06:37
Postat av: Helene

Tjena "Bambi" asg

Jag förstår att det bara tar 43 min med dina ben...härligt, du är skit duktig.

Kramen

Postat av: Berith

"Bambi"...ja det passar du bra med tanke på mitt andra namn "Dancing Moon Deer" myser

2008-05-22 @ 08:31:04
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback