Tema ALV

Jag har äntligen börjat med alla foton från Astrid Lindgrens Värld (ALV). Dom har varit framkallade sen i höstas men jag har inte hittat inspiration att skapa med dom. Förrän nu. Så skönt! Jag ska försöka hålla en röd tråd i LO:erna eftersom de kommer att sitta i ett eget album. Här kommer dom 2 första.




För övrig rullar livet på. Jag är äntligen frisk igen och jobbar som vanligt. Jätteskönt. Igår och idag har jag och A gått 5:an på Björnö. Jobbigt men skönt. Vädret är härligt och jag känner mig glad!!
Trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Skönt att vara frisk äntligen, läckra LO. Det ska bli spännande och se vad det blir i fortsättningen nu då...



Här är har vi en ordentlig känning av pollenallergi allihopa!!! bläääää



Kramizar Ann-Marie

Postat av: Berith

Härliga LO. Skönt att du känner dig pigg igen. Solen gör ju också sitt till!!

Kramisar o trevlig helg

2008-05-09 @ 19:01:12
Postat av: Spooky

Åhh jag vill oxå scrappa.. :) - jag vill ha scrappträff nu... nu nu nu ;o)

Fin fina grejer du har gjort och skönt att du är frisk. Nu måste vi försöka pricka in en fika eller ska jag vara tyst det är kanske därför du blir sjuk kram

2008-05-10 @ 11:47:31
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Mia

Så fina! Själv är jag jättedålig på att scrappa speciella album....tröttnar så fort på att göra "samma sak". Ska bli spännande att få se hur ditt album blir. Skönt att du är frisk igen!



Kram!

2008-05-11 @ 00:09:02
Postat av: Helena landstoken

Jättefina los. Jag vet hur det är att ha en massa bilder från parker etc. Men dett ablev finfint tycker jag.

Kram

Helena

2008-05-15 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback