Bloggcandy och nyklippta barn

Idag kom ett trevligt brev från Ulrika. Det innehöll ett fint kort och massa fina saker. Jag vann en utlottning på hennes mysiga blogg förut. Jätteskoj!! TACK!!


Igår lyckades jag få en tid till frissan med båda vildkottarna. C hade bestämda åsikter och blev kalasnöjd till slut. Det var så roligt att lyssna på honom där inne; "Nej, jag vill inte ha luggen så rak." och "Jag vill ha kortare" samt "Kan du klippa mera där på sidan" :) Till slut fick det godkänt iallafall. Han fick faktiskt bestämma helt själv...
A:s hår var slitet så frissan kapade mellan 5-10 cm. det är så härligt lättborstat nu!
Så här stiliga är dom nu. (Colin hukar på bilden)

Kommentarer
Postat av: Morfen

Alltid skoj med scrapgodis! Vilka söta och välfriserade barn du har. :D

Kramis!

Postat av: pillan

Vad fina barnen blev!

Jag ska till frissan på tisdag....spännande



Kram

2008-11-18 @ 20:14:30
Postat av: Spooky

vilka sötisar ... blev väldigt bra ju .. kram

2008-11-18 @ 23:04:17
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Berith

Åh så fina dom är mormors älsklingar! Kärlek

2008-11-19 @ 15:41:31
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback