Bästa kompisar...

En enkel LO om Amanda och bästisen Linnea.


Idag skiner solen så fint och det är hyfsat skönt ute, trots lite kalla vindar. Jag har jobbat, handlat, promenerat, fotat och hämtat barn. Jag har köpt en alldeles ny, fin råååsa mopp (rosa bandet-kampanj) så nu ska jag städa! Undrar om det finns rosa dammsugare också.... Då skulle jag absolut använda den oftare. Om inte annat så skulle det vara lite roligare att använda den i så fall. Jag kanske kan kamouflera (svårstavat ord, stavas det så?) vår slitna blå?
/Milla, har en rååååsa dag idag *s*

Kommentarer
Postat av: Berith

Jag såg nyss den råååsa moppen på Maxi. Läcker!!

Postat av: Spooky

Ohh du gör så mycket snyggt nu :) Denna LO:n var himla fin. kram

2008-10-08 @ 22:43:21
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback