Grattis Älskling!

Min käre man fyller år idag. Grattis älskling!!

Idag har det varit en låååång dag för hela familjen. Upp med tuppen och in i duschen klev jag kl 05:40. 6:05 serverades mannen frukost på sängen av mig och två trötta barn.
6:50 åkte jag hemifrån för att hämta syster A och strax efter åkte mannen och barnen. 7:30 avgick tåget till Stockholm. Framme på stationen i sundbyberg gick vi vilse (fick fel vägbeskrivning) och en promenad på 10 minuter (till Vreten)  tog 40 minuter *grrrr*. Oj, så vilse man kan hamna i Sundbyberg *asg*. Nåja, vi hamnade rätt till slut och utbildningen var jättebra. Är alldeles korvstoppad nu.

Hem igen 15:44 med ett tåg som fick köra megasakta första biten pga signalfel... puuuh. En annan ville ju liksom bara hem! Nåja, det blev en försening på ca 10-15 minuter så vi överlevde ;)

Väl hemma firade vi älskling med tårta och gäster. Jättetrevligt men OJ så trötta vi är nu. Barnen har lagt sig (och sover nog redan) och vi ska snart krypa till kojs också!

Något som gjorde mig jätteglad ikväll var att läsa
detta! *jippi*

NU... ska Milla sussa. Imorrn väntar ett träningpass, lite städning och kanske lite pyssel.
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till mannen och grattis till vinsten!



Kram!

Postat av: Mickis

Grattis till F i efterskott =)

2008-10-16 @ 07:41:00
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Camillha

Grattis alla!

Haha! Jag fattar vilket kort du menar! Kommentaren låg på en annan bild, därför blev jag förvirrad!



Ha en trevlig helg!!

2008-10-17 @ 19:41:48
URL: http://himlenrunt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback