Växtvärk

Mina barn växer... massor. Jag tror A blir längre för varje dag. Varje morgon får jag lägga bort något klädesplagg som är för litet. Jag var iväg igår och köpte nya byxor åt henne.. i strl 122! Å dom är bara pyttelite för stora :o. Var ska detta sluta? Det är iallafall dags för en storrensning av hennes garderob. 110/116 är DEFINITIVT för litet.
Jag tror det får bli massa nya kläder åt fröken i 5-årspresent om ett par veckor.
Denna från Lindex gillar hon och önskar sig. Och liknande tunikor. Fin va!

Dessutom önskar sig fröken ett snyggt bälte, rosa med mönster (Kappahl) och glittriga Ballerinaskor (Kappahl) strl 29.
Jag måste ju säga att det är praktiskt att hon vill ha kläder!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag har ett set med tights och tunika i 122 + en huvtröja på om hon vill ha? Det är i bra skick.



2008-10-21 @ 14:11:04
Postat av: Mickis

Vill inte ha nånting för det, dom får hon =)

Postat av: Mia

Så söt tunika! Ja, det är perfekt när ungarna önskar sig kläder. Fast nu är mina så stora så det får bli presentkort istället....har inte alltid samma smak som dem. =)



Kram!

2008-10-22 @ 19:06:44
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback