5 saker...

Jag har blivit utmanad av Pillan

5 saker i min frys

- Räkor

- Kyckling

- Glass
- Laxpytt
- Broccoli

5 saker i min garderob

- Underkläder
- Byxor

- Träningskläder

- Tjocka tröjor

- Toppar

5 saker i mitt badrumsskåp

- Parfym
- Tandborste
- Topz
- Hudlotion
- Tandkräm

5 personer jag utmanar vidare:

De som VILL svara på detta ;-)

Snart ska jag åka till jobbet. Jag jobbar tors-fre-kväll + heldagar lördag och söndag (13 timmar/dag). Det är min sena helg så nu slutar jag 21:45 fyra kvällar i rad. Det är jättejobbigt innan jag väl kommit dit, sen flyter det på bra och helgen är ju snart gjord. Men det är inte kul. Jag träffar inte mina ungskruttar på hela helgen. Jag får pussa på dom på fredag morgon sen igen på måndag morgon... Det är låååång tid *sakna massor*. Det är faktiskt det värsta med dessa hästpass på helgerna. Vore det inte för barnen så är det rätt skönt att jobba många timmar när man ändå är på plats. Men inte med två gullungar som väntar hemma.... Nåja, nog klagat. Jag har ett jobb iallafall. Jag trivs. Jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback