Måndag måndag måndag

Ja, jisses vilken helg! Det var lite rörigt på jobbet om man säger så. Både personal och brukare sjuka. Allt löste sig jättebra till slut men det var lite spännande ett tag. Det är som om det går troll i att vikarier inte kan komma... antingen kan ingen eller så kan alla *s*.  Jag hade tur och fick tag på en ny vikarie som visade sig vara helt suverän! *glad*. Nåja, nu är jobbhelgen gjord iallafall. Jag är trött.

Idag har jag varit på stan en snabbis med
mamma. Hon bjöd på lunch på "Italian Bar" Jättegod panini åt jag. Mums! *tack mamma*

Snart ska jag åka och jobba igen. Jag jobbar intensivt fredag-onsdag den här perioden i schemat och sen är jag ledig 4 dagar. Det är det värt. Dom 4 dagarna är underbara att ha! Då ska jag scrappa!

Jag har inget pysslat att bjuda på idag men däremot en vacker gammal stentrapp jag hittade på min skogspromenad häromdagen. Den ger mig en känsla av mystik och historia... Vad ledde den till. vem bodde där?

Kommentarer
Postat av: Berith

Tack själv, det är alltid lika trevligt att umgås med dig!

Vilken underbar gammal stentrappa du stötte på, sånt där får även mig att undra över hur det sett ut, vilka mässiskor bodde där, vad gjorde de, hur såg livet ut!! Härligt!!

Postat av: Pillan

Va duktig du är på att ta kort! gillade även svamparna!

2008-09-08 @ 15:17:05
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com
Postat av: Mia

Så vacker gammal stentrappa....skapar nyfikenhet! =)



Kram!

2008-09-08 @ 20:06:53
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Petra/Paradise

vilket härligt foto!! Man känner lugnet! =)

Vilka fina kort din mamma gör! =D

Men herrejisses vilken bålgeting!! urk har aldrig sett sådana gigantiska varelser!!

Tack för de söta orden inne hos mej! glad

kram Petra

2008-09-08 @ 23:18:10
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback