Regnigt idag

Det småregnar idag. Jag som var sugen på att ge mig ut i naturen och fota. Nåja, nu får jag ju möjlighet att städa istället och DET behövs faktiskt. Fast det är inte lika kul ;)
Jag har ett par LO:er på gång men har inte riktigt ro att sätta mig så länge det är annat som behöver fixas. Får se vad jag hinner efter de vardagliga sysslorna. Sen är det jobbdags framåt 15 också. Imorrn är jag iallafall ledig så då kanske det blir lite pysseltid.
Igår och idag är det fotografering på dagis och i skolan. Det är alltid spännande att se. Synd bara att fotona har en förmåga att bli liggandes i en låda.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Berith

Åh så fint det blev med ny design på bloggen! WOW

Postat av: Cathrin

Hej hej! Kul att du hittade min blogg och att du gillade mina kort. Mycket fint du fått till du oxå. Ha en go dag trots regn,här skiner solen men det blåser rejält. Tack för titten Cathrin

2008-09-02 @ 13:01:44
URL: http://cathrink.blogg.se/
Postat av: pillan

Hur har du ändrat utseendet så dära snyggt??

2008-09-02 @ 19:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback