Tisdag, ny LO och brrrrrrr....

Jag är väldigt svag för skisser just nu. Det varierar annars ganska mycket vad jag inspireras av i mitt skapande men nu är det nästan bara skisser. Tingtura hade en härlig skiss förra veckan som jag skapade efter. Nu finns min LO med på deras blogg. *glad*. Så här ser den ut.


I morse var det runt 0 grader ute. Brrrrr så kallt. Jag längtar redan till sommaren... Nåja, vintern har sin tjusning den med även om jag har svårt för kyla.
Idag är det möte på jobbet. Förhoppningsvis får vi vårt nya schema också så man kan börja planera hösten.
Hoppas ni får en bra TISDAG!

Kommentarer
Postat av: Camilla /Millas

Vilken härlig LO!

Sköna färger och fint kort:)



Kram kram

Postat av: Mia

Så kul att du hoppade på skissen hos Tingtura! =) Din tolkning är så läcker! Ja, jag vill också ha sommar igen! Saknar ljuset något fruktansvärt!



Kram!

2008-10-02 @ 10:05:57
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: monica

Härlig layout!!! snyggt med cirklarna o det ser ju inte dumt ut med frukt heller ;-)



Ha en bra dag!

Kram!!!

2008-10-02 @ 20:34:47
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback