Altanbygge och jobb

Joo, då det går framåt men det tar ju sin lilla tid. Jag vill helst att allt ska vara klart direkt *s*. Här är en bild tagen i går kväll. Vi är i ett strulläge just nu... inget flyter på.. men det vänder säkert snart :)

Nu ska jag åka och jobba... Känns ju så där måste jag erkänna. 14-21.45... Jaja, det blir bra bara man är där men efter en veckas ledighet och sjutusen saker kvar att fixa hemma så känns det lite motigt...
Jag är iallafall ledig ons-tors igen och då ska jag fortsätta gräva bort gräsmatta och även måla staketet mot grannen.
Nähäpp, ha en himla bra dag!! Bye bye

Kommentarer
Postat av: Helene

Va ni är duktiga med erat bygge....för mysiga sommarkvällar....med grillning. mys

Syns på jobbet

Kraaaam

Postat av: Anonym

Det har ju tagit sig massvis på bara några dagar!!

Duktiga ni!



Kram

2009-04-13 @ 18:42:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback