Måndag, Blånäsa och ledig dag :)

Helgen har gått fort och det har funkat bra. Men det ÄR verkligen inte roligt att jobba hela helgen och vara borta från familjen. Det känns som om jag missar hur mycket som helst! Åh, om bara jobbhelgerna var kortare... Vilken dröm att få jobba halva lördagen till exempel :) Nåja, jag ska inte klaga. Jag trivs bra på mitt jobb.

Amanda har trillat av köksstolen (i lördags) och landat med näsan på en adapter som satt i vägguttaget (!!). Jo, hon kan tydligen lyckas med det konststycket. Hur som helst så blödde det massor och näsan blev svullen och blå... Hon har numera smeknamnet "Blånäsa" ;)

Idag har jag tänkt påbörja storstädning här hemma. Ni vet, torka ur köksskåp och sånt. Organisera. Sortera. Fast jag har liksom svårt att komma igång. Var ska jag börja? Egentligen skulle jag behöva åka till Ikea och inhandla förvaringslådor. Jag kanske ska börja med att åka till syrran och lämna av flyttlådor med babygrejer för nu vill jag bli moster faktiskt :D. Jag kanske kan inspirera dom med små söta babykläder *ASG*.

Kaffe är väl en bra start iallafall? Ja, det tycker iallafall jag. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Moster

Stackars barn. Det är inte lätt att lyckas med det konststycket. Blåååås på hennes nos från mej.

2009-04-20 @ 14:27:03
Postat av: Morfen

Stackars lilla skruttan - det var verkligen en konst att lyckas med det där! Skönt att köra en ordentlig vårstädning - ut med det gamla och fräscha upp. :)

Kramis!

Postat av: Mette

Stackars liten... Hoppas att blånäsan snart går ner...

2009-04-20 @ 19:50:11
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Berith

Mormors lilla Prinsessa!!! Åh vad jag önskar jag hade varit där och kunnat pussa på den onda näsan! Du får pussa henne från mig!

Kramar i massor

2009-04-21 @ 07:15:23
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Mandisen då!! Pussar från moster! Ha ha.. gud vad du smider planer!! Du får allt vänta en stund till med att bli moster ;) men kom gärna över med lådorna (för jag får ju aldrig tummen ur och hämta dom)så börjar vi med en kopp kaffe som sagt!!



Love you ziz..



puss å kram

2009-04-22 @ 09:06:34
Postat av: Mia

Lilla stackare så det kan gå!



Kram!

2009-04-22 @ 11:07:02
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback