Ny vecka och snart Valborg

Måndag igen... det känns som dagarna rusar fram. Vi hade en underbar eftermiddag på Sätra Brunns Spa igår. Så himla avstressande och jätteskön massage. Härligt!!
Idag är jag trots det ganska trött, vi har sovit dåligt inatt och halva familjen är förkylda. Inte jag. Än. Och min plan är att undvika baciller och smitta ;)

Snart är det sista april och sen är det maj med alla kalas, utbildningar, jobbfest och annat. Maj är ofta väldigt fullspäckad för oss och i år är det inget undantag. Colin fyller 8 i slutet av maj också. Min lilla kille som börjar bli så himla stor! Finast i världen!!

Här kommer lite Valborgsinspiration.

Kommentarer
Postat av: Berith

Håller med dig om att han e goast!

Postat av: Tesstamente

Håller med, på senare tid har dagarna fått vältränade ben och bara spurtar ifrån en. Därför bör vi båda njuta av valborgs.. och alla andra dagar för den delen:-)

2009-04-28 @ 22:27:36
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback