Påsklov, myrfobi och grattiskort

Så fantastiskt underbart att få vara ledig tillsammans med barnen i 7 hela dagar!! DET är lyx minsann. Härligt härligt. Amanda kilade iväg till Tilde direkt efter frukost och Colin fick spela en stund nu när det är lov. Om en stund ska vi göra en utflykt till nån skog och försöka bearbeta Colins myrskräck. Han är seriöst äcklad av pissmyror. Han ryser och blir alldeles olycklig... och vill helst inte vara i skogen. Jobbigt för honom. Han har alltid ogillat myror av nån anledning. Men han gillar ju att vara ute så det hämmar honom lite med denna fobi.. för det kan man faktiskt säga att det är. Han är verkligen rädd...
Nåja.. vi ska träffa myror på avstånd ett tag nu så försöker vi avancera sen... så hoppas vi att det går bra :)

Jag har helt glömt att visa kortet jag gjorde till mamma då hon fyllde 60. Här kommer det:

Stämplar från Penny Black (Igelkotten) och Forma Hantverk (Grattis mamma)




Stämpel från Forma Hantverk

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars kille...jag vet hur det är! Ja, inte för att jag har fobi för myror men för möss och hundar! Det är det första jag frågar när jag ska hem till någon för första gången...om de har hund. Möss brukar jag inte fråga om. =) Superfint kort du gjort till din mamma!



Ha nu en riktigt härligt lång ledighet!



Kram!

Postat av: Tiggy

Åh vad läckra alster du gör!

2009-04-07 @ 15:26:17
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Mette

Underbart kort! Gillar massor!

2009-04-07 @ 20:09:19
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Annatroll

Åh, vilket fint kort! Hoppas din mamma blev glad!!!

2009-05-22 @ 08:54:39
URL: http://annatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback