Höstkänsla

Idag var det kyligt på morgonen. Jag fick värsta höstkänslan och när jag var på stan kunde jag inte motstå att köpa en stickad polotröja till mig. Myyyys! Fast egentligen så vill jag ha lite mer sommar innan hösten kommer... men man kan ju inte få allt. Jag köpte ett par tröjor till Mandi också, bla denna från H&M.

Snygg va!! På stan träffade jag på min kära mamma så vi tog en fika på Chantals. Det var trevligt! Nu har jag en liten plan på att fortsätta gå igenom barnens garderober, rensa och kolla vad de behöver. Colin står på tur nu, Mandas är klar. De har vuxit under sommaren mina barn. C är ca 138-140 cm lång och A är ca 124 cm.

Det absolut mest spännande idag kommer iallafall att bli ikväll när Mandi ska börja på ridskola! SOM hon har längtat, tjatat, önskat. Eftersom jag själv är hästtjej så var jag inte alltför svårövertalad ;)
Vi får se om gruppen passar henne, de har ridit ett tag, annars får hon byta till en nybörjargrupp. Fast hon är rätt tuff min lilla tjej så det kan nog funka.

Nähä, garderobsröjning var det va? Bäst att sätta lite fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback