Jag har scrappat!!

och här är beviset. Jag har utgått från en av joggemias skisser.

Den söta tjejen på fotot heter Linnea och är Mandis bästa kompis.

Idag har Manda ridit sin andra lektion på Myrby. Det gick toppenbra och hon red hela lektionen utan ledare. De började med att rida ute på stubbåkern!! Det gick bra :) (jag var lite nervös) Sen red de i ridhuset en stund också. Jag har köpt en säkerhetsväst till Mandi nu också och hon premiärred i den idag. Det funkade jättebra. Skönt. Det var en hel djungel med storlekar och modeller på västar och jag slet nästan mitt hår innan vi till slut hittade rätt.

Nu blir det duschen och sen ska jag scrappa vidare. Det var ju hur kul som helst!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Oh så hiiiimla fin! Duktiga du!!

Postat av: Mia

Vad kul att se att du scrappar igen! =) En sån höstig och fin layout. Kul att en av mina skisser kan inspirera också! =)



Kram!

2009-08-26 @ 20:27:20
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback