Total succé

Ridningen blev succé för Amanda!! Hon var såååå duktig och tyckte det var jätteroligt! Så från och med nu rider hon på ridskola en gång i veckan. Igår fick hon rida en snäll ponny som heter Rino. Jättemysig häst. Hon red nästan hela lektionen utan ledare. Hon travade, vände snett igenom och tränade på att "rida lätt" (stå-sitt-stå-sitt under traven).

Fina Rino!
(bild lånad från myrbygard.se)
Om jag får säga min mening är jag ganska nöjd med att ha hästar i livet igen.
Idag har sötaste Pillan varit här och hämtat lite kläder som hennes grabbar fått efter Colin. Trevligt att prata en stund, det blir inte av så ofta.
Dags för lite vardagssysslor nu. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Nämen Milla...jag är väl inte sååå söt.fniss

Har delat upp kläderna vem som ska ha vad. Får se vad killarna säger i em när de kommer hem.



Tack för idag!

Kramen

Postat av: Berith

Åh så roligt att det gick bra för henne! Minns en annan hästtokig tjej visslar Äpplet faller inte långt....;-)

2009-08-21 @ 17:35:41
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback