1 december

Idag tände vi första ljuset på datumljuset. I kväll ska barnen öppna första luckan och så är det julkalendern på TV. Jag gillar december. Det är massa mysiga saker varje dag! Fast helst skulle jag vilja vara ledig hela månaden och bara mysa med mina kära!
Jag ska åka och träna idag efter ett uppehåll (igen) på typ en månad. Tiden finns inte till allt jag vill göra. Jag stressar runt och försöker hinna allt men det går ju inte. Så jag måste ju välja och då har träningen blivit obefintlig till förmån för annat. Men nu har jag omprioriterat igen för jag behöver ju träna. Så nu får något annat drabbas ett tag. Typ pyssel. HUR kan det finnas så mycket att göra och så lite tid? Himla konstig fördelning tycker jag ;) Eller har nån ett tips?
Nähäpp, träningen kallar!

Kommentarer
Postat av: Berith

Jaa du, livet är fullt av olika val och prioriteringar...Inte lätt ;=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback