Freeeeedag

Äntligen fredag. Men den kunde ha slutat i en lätt katastrof då C hade ont i huvudet och lite småfeber i går kväll.. Det är nämligen idrottsdag idag och skridskoåkning på Rocklunda!! Det är terminens höjdpunkt för Colin... han bröt nästan ihop igår men vi lovade att han skulle få gå iväg om han var feberfri på morgonen... och tempen stannade på 37,1. Mirakel kan ske ;)
Min man är en rolig filur... när väckarklockan tjöt i morse kravlade han sig ur sängen och tryckte på "snooze". Jag mumlade då att "idag måste vi upp på en gång om vi ska hinna"... varpå min man svarar: "Ja, men vår klocka har inte ringt ännu" ...
Nähä? Undrar vems klocka som han snoozade då ;) Hahaha, han är ju för skön!!
Ikväll ska han på julbord med jobbet, A ska på disco och jag och C blir ensamma en stund... undrar vad vi ska hitta på då? Kanske köpa hamburgare och slappa i soffan. Vi får väl se. Det beror ju lite på hur han mår också.
Jag ska åka och hämta dom nu iallafall. Vi måste ju planera outfit för discot ikväll :D
Pyssel? Vilken tid? Träna? Eh? ;)
Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Hoppas han fortfarande är pigg!

Hur ser din nästa vecka ut? Kanske tid att ses nån dag?

Postat av: Mia

Fullt upp som vanligt! =) Vilken tur att killens feber gav med sig så han fick åka skridskor! Hm..undrar om din man var en aaaning trött eftersom han inte trodde att klockan hade ringt. =D



Kram!

2009-12-14 @ 20:20:12
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback