Hej helg

Jag är nyss hemkommen från ett toppenbra arbetspass. Jag har varit med en av de boende på sjukgymnastik på badet. Jätteroligt!! Sådana här dagar är det lätt att minnas varför jag valt det jobbet jag har!!
Skönt också att gå morgonpasset istället för kväll som jag egentligen har på schemat idag. Det är min jobbhelg nämligen.

Lina undrade vad det kostade på The Studio. Det kostar ingenting att bli sminkad och fotograferad om man blir inbjuden av någon som varit där. Det är ingen jätteavancerad makeup, utan lite enkelt. Mycket egna önskemål. De lägger dock på mycket makeup (framförallt underlagskräm) eftersom det är för fotograferingen. Så man kände sig lite spacklad :) Likaså hårstylingen är rätt basic. Det kostar heller ingenting att bli fotograferad. 60 bilder tog fotografen i olika positioner.
Kostnaden ligger i de färdiga bilderna som är ganska dyra. Man kunde köpa styckvis eller paketvis och man får bilderna i jpg-format på en cd-skiva. Det tar ca 4 timmar allt som allt. Det var en jättekul grej att göra!

Idag är det dags för en ny
skissutmaning på Scrappiz. 2 priser finns att vinna!! Ni hänger väl med!

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kan man alltså bara gå dit om man har blivit inbjuden??? Hur dyra är bilderna??? Låter som en jätterolig grej :-)

kram

2009-12-04 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback