Jullediga

Vi har haft en underbar jul. Härlig ledighet, mysigt umgänge, god mat och fantastiska klappar. Jag är nu stolt ägare till ett makroobjektiv!!! Vädret har ju inte varit så fotovänligt tyvärr med molnigt och blåsigt. Men idag minsann skiner solen! Visst är det kallt men hellre det.
Vi ska till stallet idag, jag och A. Hon ska få rida en liten sväng på en stor häst. Spännande! Jag ska ta med mig kameran då. Hästar är bra motiv :)
Annars händer det inte så mycket. Fokus ligger på att bara vara, mysa och umgås. Jätteskönt men synd att inte hela familjen är ledig alla dagar tillsammans... MEN man kan ju inte få allt. Vi har ändå mycket tid tillsammans. Igår var jag och barnen ute och byggde snögubbar/häst och busade i snön. Det var kramsnö. Idag är det ca 12 minusgrader. Jag måste ta en tur till vår lilla snöhäst och se om den frusit fast eller om den är ett minne blott ;)


Lite foton med nya objektivet har det blivit iallafall.



Kommentarer
Postat av: Berith

Helt ooootroligt vackra bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback