Modell för en dag

Igår var ju som sagt jag och systrarna till The Studio här i stan och blev sminkade, hårstylade och fotograferade. Vi fick posera framför fotografen i alla möjliga olika poser och det var faktiskt jätteroligt! Det blev många bra bilder. Jag är ju enormt kritisk eftersom jag fotar och redigerar så mycket själv men 2 bilder köpte jag iallafall och dessa 2 är jag mycket nöjd med. Speciellt bilden tagen i motljus.
Anna köpte 21 bilder!! Men hon blev fantastiskt bra på många bilder. Linda blev också bra och hon fick med sig 2 superfina!


motljus

Syster Anna


Syster Linda

Dagen fungerade igår fast det var lite stressigt. Vi var i stallet prick 17:00 och sen vart vi lite sena till julbordet men det gick bra ändå. Vi var på Strike i år och det var riktigt bra. Jättegod mat och bra underhållning. Sedan spelade vi discobowling och det var roligt. Fast jag bröt 2 naglar.... aj.
Vi avslutade med att Anna sjöng Chers "If I could turn back time" i karaeokebaren och såklart fick hon stående ovationer av publiken. Hon sjunger ju så fint!!
Nåja, en fullspäckad toppendag var det och jag var väl hemma vid 22:30-tiden. Idag har jag varit helt färdig. Jag har halvslumrat hela förmiddagen. Det har väl varit lite för lite sömn och för mycket stress sista tiden. Skönt att ta en vilodag idag!!
Nu ska jag snart hämta barnen!

Kommentarer
Postat av: Lina

2009-12-03 @ 13:55:16
Postat av: Lina

Åh vad kul det lät med modell för en dag... Blev ju supersugen!!! Vad kostar det?? Tog ni korten ihop eller hade ni 3 tider efter varandra? Hade du med olika kläder? Fixade dem håret eller inte???

Kram

2009-12-03 @ 13:57:46
Postat av: Morfen

Vilken rolig grej och vilka fina bilder!! :)

Postat av: Berith

Åh ni är så superfina!

2009-12-03 @ 22:06:27
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det var verkligen en fullspäckad och rolig dag!! Tack åter igen min kära syster..



Love!

2009-12-08 @ 00:15:20
URL: http://enbea.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken kul grej! Och vilka fina foton!



Kram!

2009-12-10 @ 20:42:21
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback