Mycket nu...

...jag har mycket att göra. Jag hinner inte med att blogga. Men imorgon har jag iallafall bestämt att det ska julpyntas här hemma. Jag och barnen ska pynta. Mannen i huset är nog glad om han slipper ;) Sen till helgen tänkte jag att vi skulle baka lussebullar. Snart är det faktiskt jul! Och jag får ledigt på julafton!! GISSA om jag är glad för det!!!
Igår tappade Amanda sin första tand. Det var lycka det! Som hon har väntat ;)
Jaha, roligare än så här blir det inte idag. Jag återkommer när vardagen lugnat ner sig lite :)

Kommentarer
Postat av: Berith

Första tanden...det är stort det!

Postat av: Mia

Ett riktigt gladinlägg! =) Och vilken söt header du gjort...söta tomtar! =)



Kram!

2009-12-10 @ 20:40:18
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback