5 äckliga saker samt utlottning

Jag har blivit utmanad av Mickis!

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den.

Här är
Mickis otäcka mat.

1. Lever - Det äter jag absolut inte! Konsistens som papper. Riktigt otäckt!!

2. Brysselkål - Jo då, det kan jag äta men det är ingen favorit. Äter det enbart på julaton.

3. Sushi - Jag vet inte. Har bara provat en gång och då var det från typ ICA eller nåt (inte gott och lääängesen) så jag ska ge det en chans till fast från en bra restaurang då.

4. Selleri - Hmmm. Jag vet faktiskt inte... hur äter man det, eller till vad?

5. Ostron - Nej, fy tusan! Det skulle jag aldrig någonsin få för mig att ens prova.

Så till min lista på 5 otäcka saker att äta:
1. Lever
2. Senap
3. Blodpudding
4. Surströmming
5. Råbiff


Jag utmanar Monica, Mamma, Joggemia, Elin och Spooky. Törs ni äta något på min "äckel-lista"?

Jag hittade en trevlig utlottning HÄR. Kolla bara!


Det var härligt med en liten semester. Hytten var kanon, buffeerna bra och resesällskapet perfekt! Men jag kan inte låta bli att chockas lite över hur vissa människor som kryssar lämnar allt förnuft kvar på land... otroligt!


Kommentarer
Postat av: Articcisters

Hej!

Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.

Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.



Lisbet

Postat av: pillan

Tack själv för en rolig kryss!

Gärna igen! Men sommartid ;-)



KRAAAAM

2009-02-23 @ 19:45:38
URL: http://pernillalundins.blogg.se/
Postat av: Marie N och familjen

Hej kära vänner!!!

Vad kul att ni hade det bra på er resa själv som blev vår kryssning inställd. M hade 40* i feber och R blev magsjuk och sedan även jag och C. Nu har vi ombokat till en senare helg. Hur har vi bestämt med träff???? J tror att F o J pratade om nästa helg 6-7mars???? Vad har du hört? Kramar i massor

2009-02-23 @ 22:07:56
Postat av: monica

Kul utmaning! Tar tag i den lite längre fram när det lugnat ner sig lite...



kram!

2009-02-25 @ 07:13:56
URL: http://leamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback