Back to school

Idag har jag varit med min son i skolan hela dagen. Det var jätteskoj att få vara med och se vad de gör på lektionerna och där emellan. Idag var det matte och läsning. Skolmaten var god också :)  Det här gör jag gärna fler gånger!!

Idag var jag och hämtade ut 2 paket på postens utlämningsställe. Det ena var min LO från Scrapbooking MM och det andra var min beställning från
Scraplyckan. Trevlig webbutik med bra priser. Jag beställde 3 nya Promarker så nu innehåller min samling 23 stycken :)
Ikväll kommer F hem igen. Runt 23-tiden skulle jag tro. Barnen och jag längtar! Fast barnen får vänta med att krama honom tills imorgon ;)
Nu ska de i säng. Sen blir det TV för min del och kanske lite mer scrap för Scrappiz har ju faktiskt Cybercrop och en massa roliga tävlingar!!

Kommentarer
Postat av: myamia

kul foto!



så roligt att du var med i skolan, när jag jobbade så var det alltid roligt när det var föräldrar var på besök, mycket uppskattat!

kram o ha en skön helg, mya

Postat av: Mia

Ja, visst är det kul med CC!! Jag har scrappat som aldrig förr! =)



Kram!

2009-02-20 @ 19:34:34
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mickis

Du har en utmaning i min blogg: utmaning 3 heter den.

2009-02-20 @ 22:46:16
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback