God Morgon

Tidigt uppe idag eftersom C börjar 8:00 i skolan. skickade iväg honom med sällskap av en kompis för ett tag sedan. Skönt att få sällskap!
A har sovit illa inatt. Till slut fick hon sova brevid mig och då sov vi så gott så! Inte så mycket hosta och inte så mycket feber heller. Eller vi har inte kollat, men hon känns sval.

På sista tiden har det dykt upp en till variant av fotoutmaning nämligen:
* Gå in i mappen Mina bilder (Jag har inte sorterat riktigt så, så jag valde "Foton 2008" här)
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

Så här kommer den...


Fotot taget på A i somras. Jag ville fota henne, hon ville fota stenar. Det här är vår kompromiss *S*

Kommentarer
Postat av: myamia

hihihi ja det gäller att kompromissa :)

härlig bild :) kram

Trevlig helg!

Postat av: Morfen

Vilken supersöt kompromiss!! Kram

2009-02-06 @ 12:45:26
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Mia

Sött foto! Jag tänker också hänga på utmaningen...hoppas inte maken råkar illa ut denna gången också. =)



Kram!

2009-02-06 @ 19:17:35
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback